مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

  • ۰
  • ۰

گوگرد زرکوه

آیا سم جدیدی برای از بین بردن پسیل پسته وجود دارد؟

مدیریت گوگرد معدنی زرکوه پس از جستجو، پیگیری و بررسی های لازم و مستمر از مصرف کنندگان گوگرد طلائی و سوپر طلائی معدن زرکوه به منظور دفع آفت خانمان برانداز و مبارزه با پسیل پسته به این نتیجه رسیده است که:

باغدارانی که قصد تر فروشی (تازه فروشی) پسته خود را به بازار فروش دارند به منظور شفاف ماندن و بازار پسند بودن پسته تازه خود از اول فروردین ماه، غیر از زمان گل و شکوفه تا پایان خرداد ماه درختان پسته باغ خود را با گوگرد طلائی و سوپر طلائی معدن زرکوه به روش محلول پاشی، آفت زدائی و قارچ زدائی نمایند و سپس از اول تیر ماه لغایت پایان مهر ماه به روش گرده پاشی برای دفع پسیل پسته و دیگر آفات و قارچ‌ها اقدام نمایند.

به خاطر جلوگیری از افزایش بیماری سرطان که سر منشا و عامل اصلی آن مصارف سموم شیمیائی سرطانزای خطرناک و کشنده میباشد و همچنین مصرف انواع کودهای شیمیائی بر هم زننده ارگانیسم خاک و درخت و گیاه، یک مرحله به روش محلول پاشی و افزودن به خاک، گوگرد طلائی معدن زرکوه قارچ و انگل کش ارگانیک را بیازمایید. حتی میتوانید برای پوساندن کود حیوانی از گوگرد زرکوه استفاده کنید.
آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا اروپاییان، آمریکاییان، اکثر آسیائیان و … چرا میوه و محصولات باغی، زراعی و کشاورزی که سمپاشی شده و آلوده به سم گردیده اند را به هیچ وجه مصرف نمیکنند؟ و از آفت کش ارگانیک استفاده می‌کنند؟
با خرید گوگرد معدنی سوپر طلایی زرکوه به عنوان قارچ کش و انگل کش ارگانیک و طبیعی، محصولاتی با کیفیت و سالم و به دور از هرگونه سم و کود شیمیایی داشته باشید، گوگرد معدن زرکوه با کیفیت ترین آفت کش طبیعی است که هیچ گونه ضرری ندارد و تمام آفات، قارچ ها، انگل ها و … را از محصولات و درختان شما دور میکند.
 
  • ۹۷/۰۸/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی