مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

  • ۰
  • ۰

یکی از وسایل پر کاردبردی که برای کنترل فشار موتورخانه استفاده میشه پرشر سوئیچ است که حتما باید برای کنترل فشار در جای مناسب نصب شود و از انواع پرکاربرد و معتبر آن هم میتوان به پرشر سوئیچ دانفوس مدل KP35 اشاره کرد که بسیار کیفیت خوبی دارد.

البته برای اندازه گیری فشار و نمایش آن هم باید از گیج فشار استفاده کرد که از برترین برندهای این وسیله پر کاربرد میتوان به گیج فشار ویکا اشاره کرد، این برند یکی از محبوب ترین ابزار های دقیق است که در تاسیسات و برای انواع سیال ها استفاده میشود و البته چون در محیط بیرونی و به دور از هرگونه مواد اسیدی و خورنده قرار میگیرد خیلی جنس خاص و عجیب غریبی ندارد.

گیج فشار وسیله ایست که در نقاط مختلف مسیر سیال برای نمایش فشار موجود نصب میشود و عدد آن را نمایش میدهد و از جنس های مختلفی ساخته میشود.

فروشگاه تجهیزات و ابزار دقیق فرکو علاوه بر فروش انواع سوئیچ فشار، سوئیچ جریان و ... شیر برقی یونیدی و کنترل  ولو سامسون رو هم با بهترین قیمت به فروش میرساند که میتوانید حتی برای خرید ترانسمیتر a10 ویکا از این فروشگاه اقدام کنید.

  • ۹۹/۱۰/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی