مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در دنیای مدرن امروز حضور در فضای آنلاین و بازاریابی اینترنتی به یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کسب و کارها تبدیل شده است. در واقع پیشرفت تکنولوژی موجب شده که کسب و کارها از شیوه سنتی خود فاصله بگیرند  و به سمت کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ تمایل پیدا کنند. به عبارتی پتانسیل بالایی که در کانال‌های مبتنی بر وب مانند سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و ... وجود دارد موجب شده که جذب مخاطبان از سراسر دنیا راحت‌تر صورت گیرد و کسب وکارها بتوانند فروشی چندین برابر را تجربه نمایند. به همین دلیل بیشتر مشاغل به طراحی وب سایت روی آورده‌اند تا بتوانند در فضای دیجیتال مارکتینگ به رقابت با سایر رقبای خود بپردازند و جایگاه خود را حفظ کنند.
اگر‌ می‌خواهید بدانید که چگونه‌ می‌توان از طراحی وب سایت برای افزایش فروش استفاده نمود پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت و تاثیر طراحی سایت در فروش

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین در طی چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته، به طوری که به راز موفقیت تمامی کسب وکارها تبدیل شده است. یک وب‌سایت بر اساس کیفیتی که دارد‌ می‌تواند تاثیر بسزایی در فروش و موفقیت کسب و کارها داشته باشد. در واقع با طراحی وب سایت حرفه‌ای و مدرن‌ می‌توانید ضمن جلب رضایت مشتریان آمار بازدیدکنندگان سایت را نیز افزایش دهید. مطالعات صورت گرفته نشان‌ می‌دهد که حدود 81% درصد خریداران پیش از خرید کالای مورد نیاز خود به تحقیقات آنلاین‌ می‌پردازند. بنابراین در صورتی که کسب و کار شما یک وب‌سایت در فضای آنلاین نداشته باشند قطعا فرصت‌های فروش بسیاری را از دست‌ می‌دهید، زیرا نمی توانند شما را پیدا کنند.

به عبارتی اهمیت وب‌سایت در موفقیت کسب و کارها به حدی زیاد است که اگر سایت نداشته باشند به معنی آن است که در بیزینس خود حضوری ندارند و به طور جدی آن را پیگیری نمی‌کنند. توجه داشته باشید که طراحی وب‌سایت تنها مخصوص شرکت‌های بزرگ نیست، بلکه راه اندازی آن برای مشاغل کوچک حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اهمیت طراحی سایت برای فروش

مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها

طراحی وب‌سایت مزیت‌های بسیاری برای کسب وکارها دارد و‌ می‌تواند فروش آن‌ها را چندین برابر کند. از جمله این مزایا‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

افزایش اعتبار با طراحی وب سایت

از مهم‌ترین دلایلی که راه اندازی وب‌سایت را برای کسب وکارها ضروری‌ می‌کند افزایش اعتبار آن‌ها است. در واقع‌ می‌توانند در سایت خود به طور کامل به معرفی شرکت، خدمات، محصولات، اهداف و برنامه‌هایی که دارند بپردازند تا به این ترتیب مشتریان بهتر با اهداف آن‌ها آشنا شوند. همچنین‌ می‌توانند به این ترتیب با کاربران ارتباط دوستانه‌ای داشته باشند و اقداماتی در راستای سئو سایت انجام دهند تا به عنوان نخستین سایت در موتور جستجو گوگل نمایش داده شوند و با نمایش قدرت و اقتدار خود فروش را چندین برابر کنند.

امکان دسترسی به وب‌سایت به صورت 24 ساعته

دسترسی 24 ساعته به وب‌سایت نیز می‌تواند بر فروش بیشتر مجموعه تاثیر داشته باشد. در واقع با وجود وب‌سایت پس از اتمام ساعات کاری رقبا شما همزمان‌ می‌توانند به ارائه خدمات بپردازید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. نکته قابل توجه این است که نیازی نیست که خودتان را خسته کنید و فعالیت جسمی زیادی داشته باشید. زیرا تمامی کارها به صورت خودکار و 24 ساعته انجام‌ می‌شود.

تبلیغات کم هزینه و با بازدهی فوق العاده

از دیگر مزایای طراحی سایت، بهبود وضعیت کسب و کار و داشتن تبلیغات پر بازده با هزینه اندک است. در واقع با راه اندازی سایت دیگر نیازی نیست که از شیوه‌های تبلیغاتی طراحی بیلبورد، استخدام افراد برای بازاریابی، پخش تراکت و تبلیغات تلویزیونی که هزینه سنگینی دارند استفاده کنید؛ بلکه‌ می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ مانند راه اندازی باشگاه مشتریان سئو وب‌سایت خود را بهبود ببخشید و تبلیغاتی با نتایج فوق العاده و هزینه پایین تر داشته باشید. از بهترین روش‌های تبلیغات در سایت‌ می‌توان به تولید محتوا با بازاریابی محتوایی و معرفی و فعالیت در سوشال مدیا اشاره نمود.

تبلیغات کم هزینه و با بازدهی فوق العاده

جذب مشتریان از سراسر جهان

با وجود وب‌سایت دیگر محدودیت مکانی و زمانی در جذب مشتری نخواهید داشت و‌ می‌توانید کسب وکار خود را گسترش دهید و مشتریان بی نهایتی از سراسر دنیا داشته باشید. به این ترتیب شانس فروش شما چندین برابر افزایش‌ می‌یابد. البته راه اندازی سایت به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت کسب و کار شما باشد، بلکه میزان فعالیت‌ها و اقداماتی که در راستای بهبود سئو سایت انجام‌ می‌دهید تعیین کننده نتایج است.

آنالیز و اندازه گیری عملکرد سایت

وب سایت شما باید دائما مورد آنالیز قرار گیرد تا محصولات فروخته شده مشخص شوند. با این کار ضمن تهیه گزارش به صورت مدام‌ می‌توان با استفاده از استراتژی‌های موثر و بالا بردن ترافیک سایت میزان فروش را افزایش داد.

صرفه جویی در وقت

با راه اندازی وب‌سایت دیگر نیازی نیست که بارها یک محصول را به هزاران مشتری معرفی کنید و به توضیح ویژگی‌های آن بپردازید. بلکه کافی است در مورد هر محصول یا خدمت مقاله‌ای بنویسید و در صفحه مربوط به آن بارگذاری کنید تا مشتریان بتوانند با مطالعه آن به پاسخ سوالات خود دست یابند. علاوه براین‌ می‌توانید یک قسمت به عنوان پرسش و پاسخ‌های متداول در سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند آن‌ها را مطالعه کنند و زمان کمتری را برای پاسخ دهی به سوالات تکراری اختصاص دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

بهترین وب‌سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اکنون که با اهمیت و تاثیر طراحی سایت بر افزایش فروش کسب و کارها آشنا شدید، شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین وب سایت فروشگاهی

رابط کاربری ساده

یک سایت خوب باید دارای طراحی و رابط کاربری ساده و کاربرپسندی باشند تا به راحتی بتوانند از خدمات و امکانات آن استفاده کنند. با انتخاب دسته بندی‌های مختلف و افزودن فیلترهای پیشرفته جستجو‌ می‌توان یک رابط کاربری مناسب برای سایت به وجود آورد.

سرعت بالای سایت

از دیگر ویژگی‌های یک سایت حرفه‌ای، سرعت بالای سایت است که موجب ماندگاری کاربر در سایت‌ می‌شود.

راه اندازی صفحه تماس با ما

از بهترین روش‌های تبدیل مشتری جدید به یک مشتری دائم ایجاد تعامل با مخاطبان است. در صفحه تماس با ما‌ می‌توانید با برقراری ارتباط با مشتریان به خوبی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید و به یک مشتری همیشگی تبدیل کنید.

ریسپانسیو بودن سایت

ریسپانسیو بودن سایت از دیگر ویژگی‌های یک وب‌سایت حرفه‌ای است که موجب‌ می‌شود مخاطبان تجربه کاربری خوبی داشته باشند و رتبه سایت در گوگل ارتقا یابد. در واقع به این ترتیب کاربران‌ می‌توانند به راحتی با تلفن هوشمند خود به سفارش کالاهای مورد نیازشان به صورت آنلاین بپردازند و سایت فروشی چندین برابر را تجربه کند.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی به صورت 24 ساعته و امکان چت آنلاین با مشتریان روشی آسان و کم هزینه برای پیگیری درخواست‌های مشتریان است. در صورتی که سایت پشتیبانی خوبی داشته باشد مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری‌ می‌توانند به خرید محصولات مورد نیاز خود بپردازند.

درج نظر کاربران

در خرید اینترنتی امکان مشاهده کالا از نزدیک وجود ندارد، ازاین‌رو باید صفحه‌ای در سایت به نقد و بررسی مشتریان اختصاص داده شود تا کاربران بتوانند نظرات مشتریان قبلی را مشاهده کنند و با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید اقدام کنند. این صفحه همچنین تاثیر بسزایی در بهبود رتبه گوگل و افزایش فروش محصولات دارد.

طراحی سایت را به کجا بسپاریم؟

به همان اندازه که راه اندازی یک سایت‌ می‌تواند در موفقیت و افزایش فروش کسب و کارها موثر باشد، نحوه اصولی طراحی سایت نیز بسیار حائز اهمیت است. از این‌رو باید این کار را به شرکت‌های معتبر و با تجربه در این زمینه بسپارید تا بتوانید با اطمینان خاطر فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنید. یکی از بهترین مجموعه‌هایی که برای طراحی سایت‌ می‌توانید به آن مراجعه نمایید شرکت تارینوتک است.

طراحی سایت

این مجموعه با بهره گیری از تیم متخصص و جوان خود و استفاده از بروز‌ترین دانش و تکنولوژی روز دنیا به طراحی سایت‌ می‌پرازد و پشتیبانی بسیار عالی ارائه‌ می‌دهد. ازاین‌رو می‌تواند نقش مهمی در برندسازی کسب وکارها داشته باشد و به موفقیت آن‌ها کمک‌ می‌کند. بنابراین با اطمینان خاطر‌ می‌توانید طراحی وب‌سایت خود را به آن‌ها بسپارید.

 

منبع: https://www.jet.ir/article/703/افزایش-فروش-طراحی-سایت.aspx