مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

مجله خبری مهرو

معرفی کسب و کارهای موفق در زمینه های مختلف

  • ۱
  • ۰

تجهیزات کنترلی و ابزار دقیق یکی از وسایل مهم و حیاتی است که کیفیت ساخت و دقت اندازه گیری در آنها خیلی اهمیت دارد زیرا در صنایع و در جاهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد که جای هیچ گونه خطا و اشتباهی نیست.

بخاطر همین برخی از شرکت ها که اساسا خارجی هستند و دارای علم و تکنولوژی به روز هستند این محصولات را تولید میکنند و ماهم در ایران باید و حتما از این وسایل استفاده کنیم، یکی از این شرکت ها، دانفوس است که انواع گیج فشار، سوئیچ و ... را تولید میکند و نمایندگی دانفوس در ایران هم به عهده شرکت فرکو است، شرکت فرکو با چندین سال سابقه در زمینه فروش محصولات ابزار دقیق و تجهیزات کنترلی با بهترین قیمت نمایندگی فروش محصولات عیوض و چند برند مطرح خارجی را نیز در اختیار دارد.

در سایت این شرکت انواع محصولات از برندهای ویکا، تی جی، پکنز، دانفوس، عیوض و ... در زمینه های گیج، سوئیچ، ترانسمیتر و ... موجود است که میتوانید با مراجعه به سایت به صورت اینترنتی و آنلاین خرید خود را انجام دهید.

  • ۰۰/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی